Fieldwork åpner nytt kontor i Stavanger

– Vi er utrolig begeistret for å ta steget inn i Stavanger og tilby våre tjenester utenfor Oslo-gryta, sier Øystein Johanssen, daglig leder i Fieldwork AS.
– Med vår ekspansjon i Stavanger vil vi være i en enda bedre posisjon til å betjene eksisterende, og nye, kunder og bygge sterke bånd i lokalsamfunnet.
Stavanger, kjent som energihovedstaden i Norge og en smeltedigel for kreativitet og innovasjon, representerer et logisk neste steg for Fieldwork AS. Byens dynamiske næringsliv og kulturelle mangfold gir ideelle forutsetninger for merkevareopplevelser som skaper varige inntrykk. Ved å kombinere lokal kunnskap med global innsikt er Fieldwork AS dedikert til å skape autentiske, meningsfylte og minneverdige merkevareopplevelser. Med en tilnærming som kombinerer strategi, design, teknologi og brand experience, jobber teamet tett sammen med kunder for å levere unike løsninger som involverer og begeistrer.
Teamet fra Fieldwork i Stavanger består av Joakim Årsvold som kundeansvarlig og Maria Johansen som prosjektleder. Begge er født og oppvokst i Stavanger og gleder seg «græli» til å møte nye potensielle kunder i Stavanger som er åpne for å se på et samarbeid med Fieldwork og være med og utfordre tradisjonelle event løsninger.
– Da familien bestemte seg for å flytte tilbake til Stavanger var det ekstra gledelig at Fieldwork samtidig ønsket å etablere seg i min hjemby, sier Joakim Årsvold.
– Jeg gleder meg til å kunne presentere Fieldwork, hvordan vi tenker og hvordan vi jobber, til næringslivet i Stavanger, avslutter han.
Fieldwork er et internasjonalt prisbelønt byrå innen merkevareopplevelser, etablert i 2005. Selskapet spesialiserer seg på å skape unike og engasjerende opplevelser. Drevet av kreativitet og med en strategisk tankegang, leverer de fysiske, digitale og hybride opplevelser og kommunikasjon for sine kunder.
Andre liknende nyheter
Haver Advokatfirma inviterer til stafett for TV-aksjonen
Haver Advokatfirma arrangerer i oktober stafett i Bryne og Stavanger sentrum til inntekt for årets TV-aksjon. Målet er å samle næringslivet til et eng…
Aker BP velger Sopra Steria som strategisk partner for digital prosjektgjennomføring
Gjennom et femårig partnerskap skal Sopra Steria bidra til å effektivisere oljeselskapets digitale satsinger. Målet er å sikre bedre leveranser, tydel…
Aslak Sira Myhre ny konserndirektør i Lyse
Aslak Sira Myhre blir ny konserndirektør i Lyse. Den tidligere nasjonalbibliotekaren skal lede kommunikasjon, samfunnskontakt og strategi i Lyse-konse…